Este Ajunul Crăciunului la grădiniță, iar Timmy și prietenii săi sunt foarte încântați. Toată lumea este atât de ocupată, încât nu observă viscolul de afară. La plecarea acasă, Osbourne vede autobuzul grădiniței îngropat sub un troian de zăpadă. Sunt înzăpeziți!