Buster Saves Christmas
Când Moș Crăciun se accidentează la gleznă în Ajunul Crăciunului, devine datoria lui Buster să salveze Crăciunul. Asta dacă reușește să ajungă la timp la atelierul lui Moș Crăciun și să-l împiedice pe neastâmpăratul Bandit să distrugă totul! Oare va fi o sărbătoare perfectă sau acesta va fi primul Crăciun eșuat din istoria Crăciunului?