Dorința
Animația „Dorința”, produsă de studiourile Walt Disney, este o comedie muzicală care invită publicul în regatul magic Rosas unde Asha, o idealistă isteață, își pune o dorință atât de puternică, încât îi este îndeplinită de o forță cosmică, o mică minge de energie numită Star. Asha și Star îl înfruntă pe suveranul din Rosas, Regele Magnifico, cu scopul de a-și salva comunitatea și pentru a dovedi că, atunci când voința unui om curajos se unește cu magia stelelor, se pot întâmpla lucruri extraordinare.