Wall-E
După sute de ani în care și-a îndeplinit menirea pentru care a fost construit, curiosul și simpaticul Wall-E își descoperă un nou scop în viață când o cunoaște pe frumoasa roboțică Eva. Porniți alături de ei și de o serie de alte personaje amuzante într-o călătorie fantastică prin univers!