Homeland: Rețeaua terorii
Un soldat american, despre care se credea că a fost ucis în Irak, se întoarce la 8 ani după ce a dispărut. Dar după ce bucuria revenirii se stinge, apar suspiciuni dacă el e cu adevărat un erou american sau dacă face parte dintr-o celulă inactivă care plănuiește un atac terorist.