Chris Hemsworth: Dincolo De Limite
Misiunea lui Chris Hemsworth este să afle cum ar putea să trăiască mai mult și mai bine. Cu ajutorul unor experți de renume, al familiei și al prietenilor, pornește într-o serie de provocări în care își va depăși limitele și va împiedica apariția bolilor bătrâneții. În acest serial palpitant de la producătorul executiv Darren Aronofsky Chris descoperă capacitatea oamenilor de a rămâne în formă, mai sănătoși și mai fericiți pe toată durata vieții.