Amor nebun
Noh Gojin, directorul executiv al GOTOP Education, un geniu al matematicii cu un IQ de 190, primește o amenințare cu moartea. După un accident, acesta se preface că are amnezie pentru a-l prinde pe vinovat. Între timp, secretara sa, Sina, este diagnosticată cu o boală terminală; aceasta pretinde că este logodnica lui, dorind să se răzbune pentru felul în care a fost tratată. Dar situația se schimbă când secretele sunt dezvăluite. Povestea lor de dragoste nebună devine serioasă!