Loki
În producția Marvel Studios ”Loki”, versatilul erou răufăcător Loki își asumă rolul de Zeu al Farselor într-un nou serial. Acțiunea serialului este continuarea evenimentelor din ”Răzbunătorii: Finalul jocului.” Regia e semnată de Kate Herron, iar Michael Waldron e scenaristul principal.