Cu drag, Victor
Serialul îl urmărește pe Victor, nou elev la liceul Creekwood, în propria călătorie de auto-descoperire, confruntându-se cu provocări acasă, adaptându-se la un oraș nou și luptându-se cu orientarea sa sexuală. Când totul pare prea mult, se adresează lui Simon pentru a-l ajuta să treacă prin problemele apărute la liceu.