Lucruri mai bune
În serialul „Lucruri mai bune” personajul principal este Sam Fox (Pamela Adlon), o actriță celibatară și fără nicio reținere, care își crește cele trei fiice, Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) și Duke (Olivia Edward), în Los Angeles. Ea este mamă, tată, arbitru și polițist. Sam are grijă și de mama ei, Phil (Celia Imrie), o englezoaică expatriată, care locuiește vizavi. Sam este imperfectă și feroce în dragostea pentru fiicele ei, dar și pentru propria mamă, revărsându-și uneori dragostea atunci când se simte vinovată. Sam încearcă doar să își câștige existența, să se implice în viețile fiicelor sale, să se distreze cu un prieten sau doi și, de asemenea - poate - să strecoare din când în când și ceva timp pentru ea însăși.