Cine este familia lui Moș Crăciun?
Îndrăgita franciză revine! După 28 de ani, Scott Calvin revine în rolul lui Moș Crăciun, liderul Polului Nord și al Crăciunului. Alături de familia sa - Carol, Sandra și Cal - și de elfii săi, Scott Calvin se confruntă cu o lume în continuă schimbare pentru a păstra spiritul Crăciunului viu încă o generație.