Timon și Pumbaa
Serialul ni-i prezintă pe Timon, o mangustă, și pe Pumbaa, un mistreț, ambele personaje din animația Disney, „Regele Leu”. Evenimentele au loc la ceva timp după cele din filmul original, iar serialul ne prezintă personaje care trec prin tot felul de întâmplări cu bucluc atât în junglă, cât și în jurul lumii, în locații precum Canada, Marea Britanie, Statele Unite și Spania.