Tinerețe furată: Cultul de la Sarah Lawrence
Mai mulți studenți străluciți de la Colegiul Sarah Lawrence ajung sub influența nefastă a lui Larry Ray, tatăl unui prieten. Având acces fără precedent la supraviețuitorii care au trăit împreună cu Ray, filmul prezintă cultul de la origini până la urmările încă în desfășurare.