Totul va fi bine
O familie obișnuită se confruntă cu o situație tragică: boala gravă a unuia dintre copii. Acest lucru afectează viața fiecărui membru. Anne este o autoare apreciată, dar, pe plan personal, editorul și amantul ei este acuzat de hărțuire. Pascal, soțul Annei, e neglijat de ani întregi. Fiica lor, Claire, este foarte tulburată de boala nepoatei ei și trebuie să se descurce atât cu fiica partenerului său, cât și cu fosta lui soție. Marion se luptă să facă față căsniciei, bolii fiicei ei și atracției față de Louis, pe care l-a cunoscut la spital. Vincent, fratele mai mic al lui Claire și Marion, este un însoțitor de zbor atrăgător obișnuit cu viața ușoară. În timp ce Rose este supusă unui transplant de măduvă osoasă, viața își continuă cursul cu dificultate, dar și cu speranță și umor.