David Beckham salvează echipa
David Beckham vine acasă. De-a lungul unui întreg sezon, David se întoarce în East London și se alătură băieților de la Westward, o echipă din liga în care s-a lansat când era doar un puști: liga Echo Premier. Echipa Westward nu a câștigat niciun meci tot sezonul, iar amenințarea de a fi retrogradată este din ce în ce mai aproape. David are o misiune importantă. Va putea el oare să salveze echipa?