Flintoff
Documentarul exclusiv, „Flintoff” spune povestea legendei sportive Freddie Flintoff. De la câștigarea a două campionate Ashes pentru Anglia și transformarea crichetului, până la statutul de simbol al televiziunii britanice și, în sfârșit, la revenirea la joc în urma accidentului său de mașină care i-a schimbat viața în 2022, Freddie își documentează viața și cariera extraordinare.