Home in the Wild
Having seen the positive impact nature has on their son with a genetic disorder, Jim and Tori Baird look to forge a life in the wild for their family.
Jim and Tori Baird thought their days of professional adventuring were over when their son Wesley was diagnosed with a rare neurological disorder. But after learning from doctors that being immersed in nature could have a positive impact on his development, they take Wes and his baby brother on expeditions into the backcountry to see if an off-grid life would be possible for their family.