Tri pátračky!!!
Kim, Marie a Franzi sú najlepšie kamarátky a majú to, o čom ostatné dievčatá môžu len snívať: vlastný detektívny klub! S odvahou, šarmom a sebavedomím riešia aj tie najzložitejšie prípady a vždy si navzájom kryjú chrbát. Či už ide o zločincov, krásavcov alebo problémy s rodičmi, neexistuje problém, ktorý by nedokázali vyriešiť pri horúcej čokoláde.
Kim, Marie a Franzi sú najlepšie kamarátky a majú to, o čom ostatné dievčatá môžu len snívať: vlastný detektívny klub! Či už ide o zločincov, krásavcov, problémy s rodičmi, prípad vydierania, krádeže alebo kybernetický mobbing, neexistuje záhada, ktorú by šikovná, ale často tvrdohlavá Kim, športovo založená a sebavedomá Franzi a štýlová a všestranná Marie nedokázali vyriešiť. Ich rozdiely niekedy vystavujú ich priateľstvo skúške, ale nakoniec rozlúštia každý prípad a vždy si navzájom kryjú chrbát.