Lekker Snel!
V relácii Lekker Snel! vám Jet van Nieuwkerková ukáže tie najchutnejšie recepty, ktoré sú rýchle a jednoduché na prípravu. V spolupráci s Picnicom sa tieto recepty dajú aj veľmi jednoducho objednať. Ak chcete mať na stole každý deň rýchle a chutné jedlo, varte spolu s Jet.