Heerlijk Oostenrijk
Kulinárska novinárka Laura de Grave cestuje po rakúskom vidieku na motorke. Po ceste sa zastaví pri farmároch, šéfkuchároch a výrobcoch potravín, ktorí majú kopu príbehov a stále používajú stáročia staré potravinové postupy. Pomôžu Laure pri hľadaní tajomstiev rakúskej kuchyne a ukážu jej, že rakúska kuchyňa obsahuje viac ako rezeň a jablkovú štrúdľu. A tiež jej s radosťou pomôžu pripraviť typické rakúske jedlá.
Laura preskúma alpskú kuchyňu, ktorá je známa chutnými mliečnymi výrobkami, bylinkami a ovocím.
Laura pokračuje vo svojej kulinárskej ceste po Rakúsku a objaví spolkovú krajinu Korutánsko.
Laura pokračuje vo svojej ceste do krajiny s hlavným mestom Viedeň: Dolné Rakúsko.
Laura navštívi Tirolsko, kde sa naučí pripraviť klasiku zimných športov Kaiserschmarrn.