Snel met Miljuschka: Kerst
V relácii Snel met Miljuschka – Christmas vám Miljuschka pomôže vytvoriť chutné sviatočné jedlá za krátky čas, hlavne na sviatky. Je to presne to obdobie, kedy chcete dať na stôl niečo výnimočné, ale nechcete celý večer stráviť v kuchyni. Preto vám dá Miljuschka inšpirácie a tipy na najkrajšie a najchutnejšie, ale vlastne veľmi jednoduché jedlá.
V relácii Snel met Miljuschka – Christmas vám Miljuschka pomôže vytvoriť chutné sviatočné jedlá za krátky čas, hlavne na sviatky. Je to presne to obdobie, kedy chcete dať na stôl niečo výnimočné, ale nechcete celý večer stráviť v kuchyni. Preto vám dá Miljuschka inšpirácie a tipy na najkrajšie a najchutnejšie, ale vlastne veľmi jednoduché jedlá. Aby ste tak aj počas sviatkov mali dosť času na to, aby ste si vychutnali jedlá s rodinou a priateľmi.
Dnes vám Miljuschka ukáže, ako pripraví vianočný trifle a vegetariánske hlavné jedlo.
Dnes dá Miljuschka na stôl chutný venčekový šalát a ako hlavné jedno korunu z jahňaciny.
Dnes Miljuschka pripraví obrátené pečené mäso s orechmi a karamelový hrniec s kardamónovým krémom.
Miljuschka pripraví filo cesto s hubami a cheesecake poleno so zázvorom a kandizovaným pomarančom.
Miljuschka pripraví cestoviny s citrónom a karamelizovaným ružičkovým kelom a palacinkový koláč.
Dnes Miljuschka pripraví predjedlo s terinou z červenej kapusty a pečené kura ako hlavné jedlo.
Na Vianoce Miljuschka pripraví špeciálnu tekvicovú polievku a hlavné jedlo gravadlax s cviklou.
Miljuschka pripraví pre milovníkov rýb morského ostrieža en papillote a ako dezert snehovú guľu.