Luke Cage
Luke Cage bol nespravodlivo odsúdený za zločin a teraz je utečencom, ktorý sa pokúša opäť si vybudovať život v Harleme, ale jeho minulosť ho zatiahne do boja o srdce jeho mesta.
Luke Cage získa po sabotovanom experimente super silu a nezničiteľnú kožu, stane sa však utečencom, ktorý sa snaží opäť si vybudovať život v Harleme v New Yorku. Ale čoskoro ho okolnosti prinútia vystúpiť z tieňa a musí bojovať o srdce svojho mesta – a je prinútený konfrontovať minulosť, ktorú sa snažil pochovať.