Káčerovo: Tajomstvo stratenej lampy
Strýko Držgroš, každého obľúbený bohatý strýko, sa vydáva zo svojho panského sídla v Káčerove, aby spolu so synovcami Huim, Duim a Luim a neterou Webby van der Kvakovou hľadal dávno stratený lup legendárneho zlodeja Collie Babu.
Pridajte sa k strýkovi Držgrošovi a rôznorodej skupine postáv z obľúbeného seriálu Káčerovo v tejto akčnej honbe za pokladom, z ktorej budete mať kačaciu kožu. So svojimi synovcami Huim, Duim a Luim a neterou Webby van der Kvakovou sa náš obľúbený bohatý strýko Držgroš vyberie zo svojho panského sídla hľadať dávno stratený lup legendárneho zlodeja Collie Babu. Nájsť poklad však nie je také, ako sa kváka! Ich vzrušujúce dobrodružstvo vedie ku komickému chaosu, čarovnému zmätku a k poučeniu o tom, čo je oveľa dôležitejšie ako peniaze, zlato a šperky.