Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun špehuje na jarmoku tri lamy, ktoré vymýšľajú kanadské žartíky, a nahovorí farmára, aby ich kúpil. Nasledujú šibalstvá na farme Mossy Bottom. Keď sa veci vymknú spod kontroly, Shaun podnikne kroky, aby vyhnal lamy a zachránil farmu.