Donaldovi synovci
Donalda navštívia traja synovci Huey, Dewey a Louie, ktorí milujú robiť neplechu a rôzne triky svojmu trpezlivému strýkovi Donaldovi. Ten sa preto pokúsi o detskú psychológiu (podľa knihy s názvom Moderný tréning detí). Kniha však nemá žiadny vplyv na problémovú trojku, ktorá robí zmätok v Donaldovi aj jeho dome.