Vojna tenisiek: Adidas vs. Puma
„Vojna tenisiek: Adidas proti Pume“ skúma legendárnu rivalitu medzi dvoma ikonickými športovými značkami, ktoré sa zrodili z rodinnej roztržky medzi bratmi Adim a Rudim Dasslerovcami. Seriál odhaľuje, ako ich osobný konflikt podnecoval inovácie a dal novú podobu odvetviu športovej obuvi a športovej kultúre. Rozhovory s odborníkmi vám odhalia odkaz tejto historickej rivality.
„Vojna tenisiek: Adidas proti Pume“ sa ponára do vášnivej, desaťročia trvajúcej rivality medzi dvomi svetovými gigantmi v odvetví športových odevov, ktorá sa zrodila z rodinnej roztržky. Bratia Adi a Rudi Dasslerovci založili Adidas a Pumu, pričom svoj osobný konflikt zmenili na boj o prevahu vo svete športu. Seriál odhaľuje dôvod, prečo sa rozdelili, novátorský prínos k športovej kultúre aj to, ako ich súťaživosť zmenila odvetvie športovej obuvi. Rozhovory s odborníkmi, so športovcami a zasvätenými osobami odhaľujú kľúčové momenty v dejinách oboch značiek, ich vplyv na svetovú módu a pretrvávajúci odkaz dvoch bratov, ktorých rivalita navždy zmenila pravidlá hry.