Diabol nosí Pradu
Mladá žena sa ocitne v nečakanej situácii, keď sa presťahuje do New Yorku, aby sa stala spisovateľkou, no skončí ako asistentka tyranskej šéfredaktorky veľkého módneho magazínu.