Čivava z Beverly Hills 2
Obľúbené hovoriace čivavy sú späť v komédii ČIVAVA Z BEVERLY HILLS 2 od spoločnosti Disney, ktorá je plná poburujúcej zábavy pre celú rodinu. Šteniatkový chaos prevráti život novopečených čivavích rodičov Papiho a Chloe hore nohami, keď ich roztopašné a zlomyseľné šteniatka predstavujú jednu výzvu za druhou. Keď sa však ich ľudskí majitelia dostanú do problémov, maličké šteniatka sa nezastavia pred ničím, aby ich zachránili – pretože v dobrých i zlých časoch rodina vždy drží spolu. A tak sa Papi, Chloe a šteniatka vydávajú na hrdinské dobrodružstvo, ktoré opäť dokazuje, že veľkí hrdinovia sú balení v malých veľkostiach. Tento srdcervúci príbeh o význame rodiny, priateľstva a vernosti, v ktorom účinkuje hviezdne obsadenie vrátane Georgea Lopeza (hlas Papiho), je zvláštnou odrodou zábavy – to všetko vynásobené piatimi.