Neuveriteľná cesta
Zábavné šteniatko amerického buldoga, veselá himalájska mačka a starý múdry zlatý retríver sa obávajú o svoju rodinu, keď sú zverení do dočasnej opatery priateľovi svojich majiteľov. Po niekoľkých dňoch sa ustarané zvieratá rozhodnú vydať na dlhú púť drsnou divočinou pohoria Sierra Nevada v snahe dostať sa domov k svojim milovaným majiteľom.
Tento vzrušujúci a podmanivý filmový hit sa okamžite stal obľúbeným u divákov každého veku. Vaše srdcia si získajú Chance, zábavné šteňa amerického buldoga, Sassy, podarená himalájska mačka, ktorej niet páru, a Shadow, múdry starý zlatý retríver, ktorí sa vedia vyjadrovať veľmi známymi ľudskými hlasmi! Dobrodružstvo sa začína, keď milovaní majitelia týchto neodolateľných miláčikov ich musia nechať v dočasnej opatere priateľa, ktorý žije stovky kilometrov ďaleko. Po niekoľkých dňoch si však ustarostené zvieratká začnú myslieť, že ich rodina má problémy, a rozhodnú sa vrátiť domov. Na svojej ceste krížom cez drsne krásnu Sierru Nevadu zažívajú nečakané prekvapenia od ľudí, zvierat aj prírody.