Bak met Miljuschka
Miljuschka pripraví dva recepty: koláč s čokoládovou plnkou a maslový koláč speculoos.
Miljuschka pripraví dva recepty: kokosový koláč v tvare srdca a kokosové makrónky deluxe.
Miljuschka upečie lahodné čučoriedkové éclairs a chutné krémové zákusky s lososom.
Miljuschka zmení croissantové cesto na cheaters babka a croissantový strom s camembertom.
Miljuschka upečie dva chutné koláče: čokoládovo-ovocnú tortu a koláčové lízatká v tvare diskogule.