Akcia a dobrodružstvo, Fantasy
Uznávaný režisér Ridley Scott vnáša nový život do epického príbehu Mojžiša (Christian Bale), ktorý sa postaví proti moci ríše a povstane proti egyptskému faraónovi.
Od uznávaného režiséra Ridleyho Scotta prichádza Exodus: Bohovia a králi, epický príbeh o odvahe jedného muža postaviť sa ríši. Toto veľkolepé dobrodružstvo oživuje príbeh Mojžiša (Christian Bale), ktorý sa vzoprie faraónovi Ramzesovi (Joel Edgerton) a vydá sa na veľkolepú cestu úteku 400 000 otrokov z Egypta.