V žiarivom retro-futuristickom svete inšpirovanom 60. rokmi prináša Marvel Studios film „Fantastická 4: Prvé kroky“. Prvá rodina Marvelu – Reed Richards/pán Fantastický, Sue Stormová/Neviditeľná žena, Johnny Storm/Ľudská fakľa a Ben Grimm/Vec – čelí obrovskej výzve. Musia skĺbiť hrdinstvo s rodinným životom, aby ochránili Zem pred nenásystným vesmírnym bohom Galactusom a jeho enigmatickou posolkyňou Silver Surfer. A ak by Galactusov plán pohltiť celú planétu so všetkými jej obyvateľmi nebol dosť hrozný, náhle sa stáva veľmi osobným.