Shaun the Sheep: Championsheeps
Život na farme je plný atletiky, keď Shaun s kamarátmi pripravia vlastné športové podujatia. Shaun, Bitzer a kamaráti súťažia v 21 disciplínach. Sledujte ich krútiť sa, pretekať, skákať, vrhať sa a letieť za úspechom, keď sa farmár nepozerá.
Shaun a kamaráti majú športového ducha a rozhodnú sa pripraviť vlastnú súťaž na farme. Vytrvalí a nápadití ako vždy, Shaun a kamaráti súťažia v ohromných športových disciplínach na ich vlastnom vybudovanom štadióne. So všetkým, čo k športu patrí, Shaun a kamaráti sa usilujú o víťazstvo bez toho, aby farmár prišiel na to, čo majú za lubom.