What the Farmer Doesn’t Know
V relácii "What the Farmer Doesn't Know" sa kuchári z celého sveta pokúšajú ponúknuť našim obyčajným farmárskym rodinám niečo iné ako tradičnú holandskú kuchyňu. Farmársku kuchyňu na týždeň ovládnu hobby kuchári a profesionálni kuchári z iných kultúr. Napríklad v pondelok môžu mať farmári surinamské roti, v utorok japonské teriyaki a v stredu marocké tajine. Podarí sa kuchárom rozšíriť kulinárske obzory farmárov? Alebo zostanú farmárske rodiny pri svojich tradičných zemiakoch, mäse a zelenine?
Štvrtý večer indickí kuchári Soe a Shamni podávajú veľmi pikantné vegetariánske jedlo.
Dnes je Rob v novej rodine. Na jedálnom lístku sú injeras, kyslé palacinky z Eritrey.
Dnes bude grécky šéfkuchár Takis pripravovať chobotnice. Získajú chápadlá vysoké hodnotenie?
Dnes varí kórejský šéfkuchár Tim. Ako bude rodina reagovať na pikantný bibimbap?
V rodine Langereisovcov varia peruánski kuchári. Ako rodina reaguje na surové ryby?