Reality show, Herné programy
Tento šesťdielny dokumentárny seriál sleduje päť výnimočných žien v adrenalínovom svete profesionálneho jazdenia na býkoch. Bojujú v aréne aj mimo nej, riskujú svoj život a svoje zdravie pre šancu získať šampiónsku sponu, a to všetko vytrvalými osemsekundovými krokmi.