Flintoff
„Flintoff“ je príbeh športovej legendy Freddieho Flintoffa, vyrozprávaný ako nikdy predtým. Získal dve víťazstvá v Ashes v drese Anglicka, neskôr si vybudoval meno aj mimo športu a stal sa televíznou osobnosťou. V roku 2022 prežil vážnu autonehodu, po ktorej sa opäť vrátil k hre. Je to príbeh o vytrvalosti a novom začiatku, v ktorom Freddie odhaľuje svoj výnimočný život a kariéru.