Hip-Hop a Biely dom
Z antologickej dokumentárnej série &360 prichádza film, ktorý mapuje vzťah medzi hip-hopom a prezidentom Spojených štátov. Zobrazuje zbližovanie kultúry a hlavných predstaviteľov krajiny.
Od štúdia Andscape, ktoré vytvorilo dokumentárnu antologickú sériu &360, prichádza dokumentárny film Hip-Hop a Biely dom odkrývajúci 50-ročné dejiny kultúry, ktorá mení svet a ukazuje cestu hip-hopu z okraja spoločnosti až na vrchol moci. Tento dokument odprezentuje kľúčové prínosy umelcov, ktorí zložili jedny z najvplyvnejších politických piesní v dejinách a preskúma zážitky a skúsenosti raperov, ktorí sa stretli s prezidentmi a vystupovali v najslávnejšom dome na svete. Na začiatku boli chudobné štvrte, ktoré zrodili túto kultúru ako odpoveď na utláčateľskú prezidentskú politiku. Tento film opisuje spletitú sieť vplyvu, kultúry a celebrít, ktorá je v súčasnosti trvalým prvkom americkej politiky.