Veľké problémy v Malej Číne
Mačistický vodič kamiónu sa ocitne v podivnom podsvetí po tom, čo snúbenicu jeho priateľa unesú záhadné sily v čínskej štvrti San Francisca.
Kurt Russell v hlavnej úlohe drsného chlapíka Jacka Burtona, ktorý riadi kamión, v tomto mystickom akčnom dobrodružnom filme s príbehom o monštrách a duchoch, ktorý je komédiou o imaginárnom svete pod Čínskou štvrťou, kde prebývajú starí čínski duchovia a zlí duchovia.