Bone Bandit
Plutove snahy vykopať kosť znemožňuje jeho alergia na zlatobyľ a syseľ, ktorý pomocou kosti podopiera svoj tunel. Pluto a syseľ bojujú o kosť, čo končí tak, že sa u sysľa tiež vyvinie alergia na zlatobyľ.