Mail Dog
Pluto je nútený doručiť vrece s poštou na vzdialenú arktickú základňu, pričom mu pomáha hravý arktický králik.
Keď sa pilot musí vrátiť kvôli silnej búrke, poštu vyloží na odľahlom mieste, kde ju môžu doručiť psie záprahy. Padajúci poštový balíček dopadne na Pluta a on sa ho vydá doručiť. Na ceste ho neustále zdržiava králik, ale nakoniec mu pomôže doručiť poštovú zásielku.