Pravda a lož: Posledný gangster
Rozhovor s jedným z najznámejších nájomných vrahov Sammym „Býkom“ Gravanom. S Johnom Gottim, hlavou mafiánskej rodiny Gambinových, roky ovládal newyorskú ekonomiku, ale napokon na vernosť rodine doplatil.