Po prvý raz
Najväčšia skupina panicov a panien sa zišla v tropickom raji, aby našli lásku, spriaznenú dušu a možno aj prišli o panenstvo či panictvo. Konečne môžu objavovať vzťahy bez toho, aby museli riešiť svoju sexuálnu minulosť.
Najväčšia skupina panien a panicov sa zišla v tropickom raji, aby našli lásku, spriaznené duše a možno aj prišli o poctivosť. Konečne môžu objavovať vzťahy bez toho, aby museli riešiť svoju sexuálnu minulosť. Mladí nezadaní súťažia o priazeň, randenie je v plnom prúde, zapaľujú sa iskry a nové známosti zamiešajú karty. Ale najväčšou skúškou je obetovanie poctivosti, ktoré preverí každý vzťah. Niektorí nájdu pravú lásku, iní odídu so zlomeným srdcom.