Naša jediná šanca
„Naša jediná šanca“ rozpráva príbeh mladej ženy, Candely, ktorá pracuje v logistickej spoločnosti a ide si za svojím snom stať sa speváčkou. Život sa jej zmení, keď ju v bare počuje spievať Fede Ariza, významný riaditeľ nahrávacej spoločnosti. V tú istú noc sa Candela stretne s Diegom, dávnym spolužiakom zo strednej školy, ktorý bojuje, aby sa stal profesionálnym boxerom. Počas ich príbehu sa obaja naučia prekonávať sklamanie, ilúzie, lásku a priateľstvo.
Priateľstvo Diega a Candely rastie, jej práca speváčky však komplikuje ich vzťah.
Po rozchode sa Candela a Diego sústredia na vlastné kariéry, sú blízko splnenia svojich snov.