V regióne sužovanom pašeráctvom sa pod dohľadom rešpektovanej vdovy potajme stretáva deväť zločincov. Ich pakt zabezpečuje balans na tomto území, dokým jedného z nich nezatknú. Niekto ho musel zradiť – a zradca sedí za stolom. Títo svojskí zločinci musia odhaliť zradcu, kým ich všetkých po jednom neodstráni. Svedkom tohto zmätku je Wilson, mladý stážista, ktorý si až prineskoro uvedomí, že aj on je súčasťou tejto hry.