Renegátka Nell
Anglicko, 1705: Nell Jacksonovú neprávom obvinia z vraždy. Spolu so svojimi sestrami sa ocitne na úteku a je odkázaná na zbíjanie. Za pomoci svojho pomocníka so superschopnosťami, malého odvážneho škriatka menom Billy Blind, si Nell uvedomí, že osud ju z nejakého dôvodu postavil na nesprávnu stranu zákona. Ten dôvod je oveľa väčší, než si dokázala predstaviť: zastaviť magické sprisahanie proti anglickej kráľovnej.
Anglicko, 1705: Nell Jacksonová sa vracia z vojny k svojej rodine v Tottenhame. Za pomoci odvážneho škriatka Billyho Blinda, ktorý jej dáva bojové superschopnosti, sa Nell postaví synovi miestneho magistráta, Thomasovi Blanchefordovi, ktorý každého šikanuje. Neprávom ju však obvinia z vraždy. Z Nell, ktorá je so svojimi sestrami Roxy a George prinútená žiť na úteku, sa stane zbojníčka. Keď sa však rozšíria správy o Nellinej mimoriadnej sile, upúta pozornosť zlovestného grófa z Poyntonu, ktorý zosnuje magické sprisahanie proti anglickej kráľovnej. Po zrážke s Poyntonom si Billy a Nell uvedomia, že na jej honbe za spravodlivosťou záleží viac, než si dokázala predstaviť, a že na to, aby si Nell očistila meno, musí najprv Poyntona poraziť a zachrániť krajinu.
Anglicko, 1705: Nadprirodzené schopnosti Nell Jacksonovej po jej návrate z vojny vyvolajú problémy.