Drsný detektív musí splniť sériu takmer nemožných hádaniek a úloh, aby zachránil život svojej priateľke a zmaril plány strojcu zločinu.
Detektív Danny Baxter má za sebou najhorší deň svojho života, keď jeho nepriateľ zločinec utečie z väzenia a vykoná svoju pomstu: prinúti Dannyho dokončiť sériu takmer nemožných hádaniek a úloh, aby zachránil život svojej priateľke.