Goofyho gymnastika
Goofy chce byť fit. A tak na pomoc využije inštruktážnu nahrávku a gymnastické vybavenie: niekoľko činiek, bradiel a lanových expandérov. Pri tom však zničí podlahy, lieta po miestnosti a vypadne z okna. Napokon skončí za výrezom svalnatého muža, akým sa chcel sám stať.