Predtým, ako sa stal kráľom džungle, bol Tarzan nemotorné dieťa, ktoré sa snažilo zapadnúť. Keď jeden z jeho prešľapov ohrozí rodinu, Tarzan usúdi, že im bez neho bude lepšie.
Predtým, ako sa stal kráľom džungle, bol Tarzan nemotorné dieťa, ktoré sa snažilo zapadnúť. Keď jeden z jeho prešľapov ohrozí rodinu, Tarzan usúdi, že im bez neho bude lepšie. Vydá sa na cestu, počas ktorej sa stretne so Zugorom, najmocnejším tvorom v krajine. Tarzan a Zugor spoločne zistia, že byť iný nie je slabosť a že priatelia a rodina sú to najdôležitejšie, čo v živote majú.