Rýchla rota Chipa a Dala
Chip a Dale žijú v súčasnom Los Angeles medzi kreslenými a živými bytosťami, ale ich životy sú teraz úplne iné. Od zrušenia ich úspešného televízneho seriálu ubehlo niekoľko desiatok rokov a bývalí kamaráti sa vybrali každý svojou cestou, ale keď ich bývalý seriálový kolega záhadne zmizne, musia sa opäť vžiť do postáv detektívov Rýchlej roty, aby zachránili priateľa.