Malá morská víla 2: Návrat do mora
Ariel, Sebastian, Flounder a všetky vaše obľúbené postavy z pôvodného filmu sa vrátia v úžasnom dobrodružstve plnom nezabudnuteľných postáv, piesní a vzrušujúcom príbehu plnom akcie. Ariel a Eric musia ukryť dedičstvo ich milovanej dcéry Melody, aby ju ochránili pred pomstychtivou Ursulinou sestrou Morganou. Ale keď sa vábenie mora stane pre Melody prisilným, zavolajú kráľa Tritona a všetky tvory súše a mora, aby im pomohli zachrániť ich dcéru a obnovili harmóniu v moriach.